HTML

benjipd, buszpótló-busz blogja

A blog rólam szól, de ezért te ne szólj meg.

Friss topikok

  • euthymia: már napok óta ezen a bejegyzéseden vigyorgok, meg, hogy mit kéne erre viccesen hozzászólni, de nem... (2009.02.10. 09:27) Szolgálati közlemény: a So'ton Summer airlines 2009-es járata törölve!
  • benjipd: Holnap lesz a temetése... (2008.11.27. 21:12) Elment....
  • benjipd: Még szép, hogy az angol. :-P (2008.10.01. 14:24) Foci
  • benjipd: Sajnos csak egyet pénzügyi problémák (hiány) miatt. Meg mert nem szeretek egyedül mozizni, és csak... (2008.09.30. 18:43) Élőben a szobámból
  • Euthymia: az én volt ofőkémet meg menet közben küldték el nyugdíjba...eléggé depressziós lett szegény, hogy ... (2008.09.24. 23:43) 2008.09.02

Linkblog

2008.09.28. 23:08 benjipd

Élőben a szobámból

Most fejeztem be a takarítást, nemcsak a szobámban, hanem az egész lakásban. A péntek este nagyon jól sikerült. Hála a moziünnepnek, és az ő 490.- forintos jegyárának, megnézhettem a Mamma mia! c. filmet, amiről már annyit hallottam, amiből már annyit énekeltem és hallottam. De minden Margit előtt kezdődött, amikor a kapuban találkoztam Ádámmal, és megajánlottam neki, hogy menjünk el moziba (csak semmi rossz gondolat), mint két haver, mert ugye moziünnep van,és miért ne. Gyorsan megnéztük az Exit!-et, hogy hol-s-mit adnak a Moziünnepen. Így hát kiválasztottuk a Trópusi Vihar c. filmet, a Mammut-ban, 19:00-tól. 18:50-re meg is érkeztünk a moziba -ahol Moziünnep révén- hosszú sorok kígyóztak a pénztárak előtt. Szerencsénkre gyors volt a kiszolgálás, így még a film kezdete előtt megvehettük volna a jegyeket. Ha a sorban előttünk álló két szimpatikus (és csinos) hölgy nem vitte volna el a kijelzőn jelzett 2 szabad jegyet. Nosza, akkor most mi legyen? Nézzük meg a műsorfüzetet, és keressünk valami jót. Így találtunk rá a MOM Park-ra, ahol 19:45-től a Mamma mia!-t adják, de nem akárhogy! Ez a karaoke verzió! Eredeti szöveg, magyar felirat+ a dalok alatt is szöveg, a jól ismert karaoke-módban. Vége a filmnek, lemegyünk az emeletről, és hirtelen egy buliba csöppentünk. Karaoke, ABBA-klub, stb., stb. Így hát, Margitos énektudásunkra alapozva jelentkeztünk. Én egy könnyed Napoleon Boulevard - Legyetek jók, ha tudtok-kal indítottam, majd Ádámmal Korda György és Balázs Klári: Mamma Maria c. számával emeltük az est fényét, és a hallgatók vérnyomását. És végül egy LGT - Embertelen dal-lal zártuk az estet, legalábbis a mi részvételünkkel. Közben Anyai hívásra el kellett volna indulnom, de inkább még elénekeltem az LGT-t majd -Anyai kérésnek eleget téve- elindultunk haza. Mindez már 22:45-kor volt. Elindultunk a 61-es vilivel, majd a Moszkva tértől a 4-essel, majd a Margit hídi buszmegállóba tartva, az út másik oldaláról néztem végig az ilyenkor 20 percenként járó 86-os kihúzását a megállóból. Így 23:35-re megérkeztem a lakásba.

2 komment

Címkék: margit abba karaoke szeptember moziünnep mamma mia


A bejegyzés trackback címe:

https://benjipd.blog.hu/api/trackback/id/tr13686444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Euthymia · http://lapszelen.freeblog.hu 2008.09.29. 22:15:55

Nahát! Erről lecsúsztam! A moziünnepről, a Bféle karaoke produkcióról is! :( Eléggé el vagyok keseredve!
Te, aztán tudsz élni!!!

és csak egy filmet néztél meg egész moziünnep alatttttt???

benjipd 2008.09.30. 18:43:38

Sajnos csak egyet pénzügyi problémák (hiány) miatt. Meg mert nem szeretek egyedül mozizni, és csak akkor volt lehetőségem valakivel menni. A karaoke-t pedig nem biztos, hogy sajnálni kell, nem volt az olyan jó.
süti beállítások módosítása